مصر لسه بخير
الموضوع اننا عاوزين مصر تبقي بخير ومش هتبقي بخير طول مكل واحد مش بيفكر غير في نفسه وبس لازم نفكر في غيرنا من الناس التانيه ومش كل شيء يبقي علي الدولة احنا كمان لازم يكون لينا دور ويكون دور ايجابي يجماعه باختصار انا نفسي واتمني من الله ان كل واحد في الشعب المصري يتبرع بجنيه احنا 80 مليون لو قلنا 50 مليون بس هما الا هيتبرعو لان التبرع تطوعي هيكون معانا 50 مليون جنيه كل شهر نقدر نعمل بيهم حاجات كتير قوي دي ونساعد بيهم ناس فعلا محتاجه تفاصيل المشروع هنزلها بالتفاصيل علي الجروب وهشرح ليكو ازاي هيتم التبرع وازاي الفلوس هتروح للناس ويعلم الله اني مش عاوز غير ان البلد دي تكون في احسن حال ولو المشروع عجبكم اي حد شايف في نفسه المقدرة انه يدير المشروع انا معنديش مانع انتظرو التفاصيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مصر لسه بخير
الموضوع اننا عاوزين مصر تبقي بخير ومش هتبقي بخير طول مكل واحد مش بيفكر غير في نفسه وبس لازم نفكر في غيرنا من الناس التانيه ومش كل شيء يبقي علي الدولة احنا كمان لازم يكون لينا دور ويكون دور ايجابي يجماعه باختصار انا نفسي واتمني من الله ان كل واحد في الشعب المصري يتبرع بجنيه احنا 80 مليون لو قلنا 50 مليون بس هما الا هيتبرعو لان التبرع تطوعي هيكون معانا 50 مليون جنيه كل شهر نقدر نعمل بيهم حاجات كتير قوي دي ونساعد بيهم ناس فعلا محتاجه تفاصيل المشروع هنزلها بالتفاصيل علي الجروب وهشرح ليكو ازاي هيتم التبرع وازاي الفلوس هتروح للناس ويعلم الله اني مش عاوز غير ان البلد دي تكون في احسن حال ولو المشروع عجبكم اي حد شايف في نفسه المقدرة انه يدير المشروع انا معنديش مانع انتظرو التفاصيل
مصر لسه بخير
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اول فكرة باذن الله هتكون فكرة التبرعات العينية

اول فكرة باذن الله هتكون فكرة التبرعات العينية  Empty اول فكرة باذن الله هتكون فكرة التبرعات العينية

مُساهمة  Admin الأربعاء أكتوبر 20, 2010 1:39 am

بسم الله الرحمن الرحيم
التبرعات العينية يجماعه مهمه جدا علشان كده عاوزين نعمل تبرعات عينية هتقولو ازاي هقول احنا محتاجين في كل منطقة نعمل صندوق كبير ويتحط عليه شعار الحمله ونلم فيه التبرعات العينية يعني مثلا العيد داخل ممكن هدوم ممكن اي شيء يفرح الناس في المدارس ممكن كشاكيل مساطر اقلام كل شيء عيني يتحط في الصندوق دا وكل صندوق هيكون عند كل جامع وكنسية علشان محدش يقولي انت قولت جامع ومش قلت كنسية مع ان الكنسية بتعمل الكلام دا وليه يجماعه جامع مش مكان معين علشان الجامع هو الا هيقوم بتوزيع الحاجات دي علي الناس الغلابة وعلشان كمان الناس تبقي مطمنة في الاول وهيا بتودي التبرعات العينية ومش يقولو اننا هناخدها ومش نديها للناس علشان كده قلت الجامع وليه قلت صندوق كبير وعليه شعار الحمله علشان لما نوصل لمرحله الفلوس الناس سعتها هتكون شافت مصدقية الحمله ياريت الكل يقول رايه في الفكرة وكل شباب السويس يتجمعو مع بعض
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 1

https://7olm-kol-masr.rigala.net